Tja tja bloggen

Här skrev man inte igår, känns som en evighet sist. Mycket har hänt på
senaste tiden, ena saken är att jag ska gifta mig till sommaren. Kan ni förstå
hur mycket jag längtar? Jag ska bli fru Selinder <3 Nemo & mina systrar Frida
& Felice ska få vara blomsterpojk & brudtärnor. Maten är fixad, även vart vi ska
va efter. Ringarna har vi kollat upp, men söker klänningen än. Svårt med allt som finns,
det är en del att tänka på. Kyrkligt bröllop blir det, i kapellet här uppe på bruket.
Datumet har jag inte gått ut med än, det får bli en överraskning tills inbjudningarna
skickas ut ;) (det sker i övrigt snart)
 
Fått nya vänner & förlorat vänner har även hänt. På både gott & ont. Mycket som ska
krävas tydligen för att se vad man beblandar sig mig. Men en av dom jag tappade trodde
jag aldrig skulle försvinna, har heller aldrig fått chansen att gå vidare i livet pgr av ett så
tragiskt & omoget slut från oss båda. Men kan man som person ta att "vänner" snackar
strunt om sambo, barn & djur men ändå stryka dom medhårs och inte vågar säga till så
säger det rätt mycket, men när man själv säger något som är endast mellan oss 2 så
gick det snabbt & lätt att kasta bort. Bra där.
 
Ska öppet även säga att jag går hos kurator, bland det bästa man kunnat gjort. Hon har
verkligen fått mig att öppna ögonen på helt andra sätt, hur man ska gå vidare i livet. Var
hos henne senast i fredags, och där gav hon mig så mycket att förstå & tänka på. Jag drar
på mig alldeles för mycket negativ energi, jag låter mig påverkas av vad andra säger. Säger
jag min åsikt, någon blir arg på mig så får jag ångest. Alltså ångest jag inte borde ha. Kuratorn
bad mig även skriva ett brev till personen jag älskade så högt, men aldrig skulle skicka vidare.
Utan då jag känner mig färdig med det, så ska det slängas. Jag har än under dessa 2 dagar
inte kunnat börja med brevet, jag vill inte gå vidare riktigt än. Jag vill inte släppa hon som fanns
där för mig i så många år. Men en dag, en dag.
 
Fortfarande inget nytt om krampfronten gällande min hand heller, men från ha krampat dagligen
så sker det 1-2 gånger i månaden nu ist. Fantastiskt.
 
Haaaadeeeee!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Tänk att jag tänkte på dig härromdagen! Försökte komma på va du hette på instagram? :) Kul att ni ska gifta er! Härlig läsning. :)

Svar: Mikkanselinder heter jag nu mera på insta :) vilken Emma btw? :)
Perfect

2015-01-11 @ 23:58:49
Postat av: Emma

Ah. På så vis. :)
eembla är min blogg, följde dig läääänge. Hehe

Svar: Åh ja, då vet jag vem du är! Super kul att du hänger på mig än :D jag har följt ditt instagram smyckeskonto sen du skaffa det typ :)
Perfect

2015-01-12 @ 17:57:37
Postat av: Emma

Kul att höra. :D

2015-01-13 @ 20:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback