Tog ett tag och fixa

Tänkte ändra för längesedan här på bloggen, eller ja, längesedan är det ju inte. Men för någon
vecka sedan. Mycket man kunde uppdatera här på bloggen. Nu är det gjort iaf.
 
Nu är man iaf gift, och livet är rätt så jävla bra. Har tatuerat mig för någon vecka, en lovebird tillsammans
med Tobias. Jag har en grön på min hand, han har en lila på sin. Dom sitter på samma pinne då man
håller händerna mot varandra. Ska även tatuera mig imorgon, vad som blir då är en överraskning. 
 
Tillbaka till min & Tobias dag, den blev så fruktansvärt lyckad! Fanns dock endel man blev besviken på
men det är strunt samma nu. Skakade som ett asplöv påväg in till kyrkan, men tror fan syrran Frida var
mest nervös. Hon var ena tärnan & hade lust att springa iväg från alltihopa. Vi har några fantastiska bilder från
bröllopet jag tänkte lägga upp, enjoy! Tobias tappade bort mitt fullständiga namn i kyrkan med, då han 
skulle upprepa det efter prästen, prästen- "Mikaela Ulla Anita Hellman" tobias- "Mikaela....?..." och både
prästen & min mamma ropade Ulla. Haha! Stackarn var så nervös. Festen efter var även helt fantastisk
och SÅÅÅÅÅ lyckad! Nu är allt över, man önskar man fick uppleva dagen flera gånger om. Fick även träffa 
farmor, hon som jag inte träffat på 10 år minst. Magiskt ögonblick! Amanda höll ett tal, även så min mamma
& pappa. Sen även min man Tobias höll ett väldigt vackert tal. Vi firar i övrigt att vi varit gifta 1 månad
nu också. 
 
Har gått vidare i livet från mycket strunt, endel har varit totalt onödiga saker att ens bry sig om. Men
endel har tärt jävligt hårt på psyket. Saknanden gör ont, men man kan lära sig leva med den. Dock är
det sjukt hur ensam man kan vara, om vissa känslor. 
 
Jag & Amanda har kommit varandra väldigt nära, vi har haft det riktigt jävla åt helvete vänskapligt och varit
så arg & smutskastat varandra så rejält. Men efter har vänskapen bara blivit bättre och bättre. Bland dom 
bästa jag haft, helt enkelt. Väldigt lika, lika bränd innanför pannbenet. Säger väll det mesta? Jag & Amanda
är ett praktiskt exempel på att kärlek börjar med bråk. Haha! Sen hennes son Kingston är mitt lilla extra
hjärta. Älskade Mikaelas Kingelikong. 
 
Nä, nu får det räcka. Lär inte skriva här på ett par månader till. Men tänkte ni är värd en uppdatering
ni som fortfarande är här och läser varje dag än.
 
JUST JA, jag har för fan fyllt 30 år nu med! ÅNGEST!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback