Oj då!

Nämen så härligt att se att jag fick så många som läste min blogg igår, kan nog bero på vad inlägget handlade om med förstås. Och nog är första delen av förra inlägget SJUKT alltid ;) 

I övrigt sitt man på jobbet och är tjock (känns det som). Gäspar och har nervryck i höger öga för 3:e dagen, tror det beror på flätorna som sitter jäääävligt hårt. Men det blir ju mindre och mindre för varje dag så ;) 

Nemo fick följa med mig på jobbet imorse en stund tills Johannes hade vaknat, då kunde han springa dit och va med honom tills jag slutat på jobbet. Jobbar förstås på brukets förskola ;) och det är 4(!!!) barn här idag till lunch, KUL! Känns ju som ett evighetspass fast man bara jobbar 5h -_- imorgon följer han med Tobias, är det sportlov så är det. Då får han följa med oss istället då jag bara jobbar 2 dagar denna vecka. 

Idag blev dock inte inlägget lika spännande. Men alltid nått ;) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback