Trodde det va omöjligt..

(Såklart har blogg.se problem med att lägga all text i mitten då -_-)

När man går in på Nemos rum, och möts av skratt och nöjdsamhet utav dess like mellanNemo och Tobias, så slår mitt hjärta miljontals volter samtidigt. Hade en stund gett upp hoppetom att kunna finna nån som tog Nemo som sin egen som Jesper gjorde då jag var med honom.
Men helt plötsligt dyker denna fantastiska karl upp, mitt framför mig på dator skärmen. Och jag
kunde bara inte låta bli och lägga till honom som vän på facebook. Sen den dagen har det typ
varit VI, bara vi. Mellandagarna i jul, där dök min stjärna upp. Lyste upp mina mörka kvällar.
Gått igenom så mycket tillsammans som håller oss så starka, och vi har enorma framtidsplaner
tillsammans. Snart varit tillsammans offentligt i 4 månader, men man kan säga mer 9 månader
tillsammans. För då vi fann varandra fanns inga andra, bara vi, han & jag. Och då denna fina
människa även talar om att han älskar min son till både mig & till Nemo så blir man alldeles tårögd.

Tobias Selinder, du är det bästa som någonsin kunna hända mig! Dig vill jag leva FÖREVIGT med.❤

Lookin' in your eyes
I see a paradise
This world that I found
Is to good to be true

Standin' here beside you
Want so much to give you
This love in my heart
And I'm feelin' for you

Let them say we're crazy
I don't care about that
Put your hand in my hand
Baby dont ever look back

Let the world around us
Just fall apart
Baby we can make it
If we're heart to heart

Chorus:
And we can build this dream together
Standing strong forever
Nothing's gonna stop us now
And if this world runs out of lovers
We'll still have each other
Nothing's gonna stop us
Nothing's gonna stop us now

I'm so glad I found you
I'm not gonna lose you
What ever it takes
I will stay here with you
Take it to the good times
See it trough the bad times
Whatever it takes that's what I'm gonna do

Let them say we're crazy what do they know
Put your arms around me baby don't ever let go

Let the world around us just fall apart
Baby we can make it if we're heart to heart

Chorus

All that i need is you
All that I ever need
And all that I want to do
Is hold you forever
Ever and ever


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback