Snart...

Ja nu är vi snart inne i december, som då innebär snart julpyntning. Jag längtar!
Händer en massa saker framöver, och som jag längtar. Lyckan är total!
 
Annars händer det inte så mycket alls utöver det, livet lekar sakta på med min lilla familj. Vikarierat
på skarpåkerskolan i köket nu i 2 veckor, imorgon går jag in på 3:e veckan. Trivs som fina
fisken där, sjukt söta ungar & super snäll personal där. Man får sig nå skratt om dagen.
 
Vill att det ska komma lite snö så kvällarna inte är så satans mörka, och max -5 hela vintern
skulle sitta som ett smäck. Men då snön kommer så lär det bli flera meter och -30 som vanligt.
 
Forever yours, forever mine, forever ours ❤
 
Bwahahaha, älskar denna bild!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback