3 st

För det första så vill jag beklaga sorgen till er som förlorat en närastående. Inom 2 veckors
tid så har 3 st mist livet av fel anledning, hoppas alla ni finner frid.
 
I övrigt, här sitter jag med en massa tankar. Ena stunden kan jag känna mig besviken, andra
känna mig förbannad, tredje glad, fjärde helt normal. Snacka om humörsvägningar delux.
 
Imorgon ska Nemo sova hos "foffa" micke, första gången sen i december så tyckte det va helt
okej att han skulle få vara där en natt nu då det va så längesedan sist. Sen får man se vad man
själv hittar på för nått, troligtsvis hockar jag ihop det med Maria. Sen får man se vad kvällen har
att erbjuda helt enkelt. Blir iaf en väldigt lugn helg. Hoppas dom flesta av er får en fantastisk helg.
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback