Gick ju snabbt!

Och där var alla ponys sålda på mindre än 1 dag. Känns sjukt awesome fast samtidigt lite
skärande i hjärtat. Klirr i kassan kan man ju säga iaf. Över 600kr blev det för dom, inte alls
illa måste jag säga! Nu är det annat smått och gott som ska iväg bara också.
 
Och idag är jag inte nådigt trött heller. helt sjukt vad trött jag är! Alldeles för sena nätter och
för tidiga mornar ;) Så nu ska jag strax ta en powernap i soffan som en liten bäbis, sen passa
på att städa lite här hemma faktiskt. Hörs och trivs på väja livs!
 
Vill kunna känna mig hel igen.
Känna hjärtat sprängas av lycka.
Dansa blans stjärnorna, kasta månsand
som glittrar som diamanter. Snart, snart... kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback