Förknippas som hård.

När folk inte känner mig, så förknippar dom mig oftast som en hård person. Det folk
inte vet om är att denna tjej med kanske ett hårt skal är typ en av världens snällaste
människor på denna jord, eller ja en utav dom snällaste. En person som får ångest för
minsta lilla om ja gjort något fel och allra helst vill säga förlåt direkt. Dock så anses jag
som otroligt ärlig och står ALLTID upp för vad jag tycker och tänker, nått som gör att det
svider i folks ögon.
 
Men jag är hellre ärlig & känslig som människa än oärlig & okänslig som
många andra är. Hur mkt man med endel försöker förstå personer och linda dom runt fingret,
så är det helt omöjligt att få ett grepp. Såna har jag valt att sippra imellan
mina fingrar och fokusera på människor som bryr sig om mig och jag dom.
 
Folk säger oftast att jag ser riktigt elak ut med, helst då jag är avsla-
ppnad i ansiktet. Hahaha, jag sj tycker jag ser ut som en tönt och kanske försöker se mer
badass ut, hehe! Roligt då människor försöker lära känna en genom att bara kolla på utsidan
och tro att man är något man inte är.
 
 
 Hur ser DU mig?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback