Det går segt att blogga...

Är väll kanske bland dom segaste med att blogga, haha! har verkligen JÄTTE mycket jag
egentligen vill skriva om, men som jag ändå väljer samtidigt att hålla inom mig. Så därför blir
det inte av. Men det lär komma ut inom snar framtid det också skulle jag tro.
 
Ska hur som haver snart ut på en promenad med en vän, ska snacka lite dynga och bara slippa
sitta inne en kväll. Får man se hur lång promenad det blir, hoppas faktiskt på en lång så man är
trött ikv och INTE försover sig igen. För såklart så gjorde jag det imorse, jäkla skit. Men Nemo var
verkligen världens ängel imorse och gjorde precis som jag sa, så från att vakna 07.06 så var jag och
nemo utanför dörren 07.20 påväg till skolan. Mammas duktiga pojke! Dock så hann ja inte sminka mig
så såg ut som ett åkerspöke, men det är sånt man får ta då man klantar sig med alarmet.
 
I've said it so many times, i would change my ways, no never mind. God knows i've tried.
 


Kommentarer
Postat av: Hella Starsprinkle

tjingeling.

Pengar kommer imorgon,så du vet och inte tror jag glömt dig ;)

2013-02-26 @ 08:52:59
URL: http://www.freakystarsprinkle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback