Bär ditt barn som den sista droppen vatten ❤️

Mamma älskar dig Nemo, min ovärdeliga skatt! ❤️


Längesedan man bloggade nu, har hänt massa saker. Bara less på bloggen och att blogga. Dock gillar jag att läsa på endel men få bloggar än. Julen var helt okej, mormor saknades väldigt mycket. Julen är inte som förr då den alltid var i väja hos mormor och morfar, i år blev den hos min moster. Nog för att det va bra med, men då vanan är nått helt annat blir det bara konstigt. Men tackar ändå moster för en mysig jul! Snart är det nyår med, händer massa spännande då. Längtar en hel del faktiskt! Se alla raketer poffa på den mörka himmelen, fantastiskt. Nä nu ska jag pussa på mina 2 skatter, och mysa med mina 3 fyrbenta djur ❤️






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback