Patetiskt

Satt och kom på mig sj då jag flina åt ett riktigt tragiskt blogginlägg, tragiskt i som patetiskt
blogginlägg. Fattar inte hur endel är så fucked up och skriver såna inlägg, nästan så jag skrattar
lite extra. Endel borde verkligen torka sig bakom öronen & ta av sig blöjan. Dagen jag skulle
skriva ett sådant inlägg så ska jag bokstavligt talat skjuta mig själv. Haha, damn.
 
Man förlorar saker i livet, och så enkelt är det. Ibland blir det extra tungt. Och man måste tillåta sig
själv sörja, men då det går till överdrift då man sitter och patetiskt grinar över en idiot då är man nog
den största idioten själv enligt min mening. Det finns så mycket mer underbara människor ute på
marknaden, inte bara en enda i hela världen.
 
Jag saknar en väldigt fin människa i mitt liv, nån ja trodde mer på än vad jag kanske borde ha gjort. Men
för det tänker jag inte sitta och skriva en bok om den saknaden. Säger man att andra inte har med sitt
liv att göra, ja inte skriver man då dagbok på en öppen blogg? Haha, nä nu har gnällberta gnällt klart och
fått skrattat lite. Känner nån att han/hon faktiskt tar åt sig, up yours. Jag riktar inte mig mot just nån, utan
rent av hur många det är som gör såhär.
 
When nothing goes right, go left!
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Alla sörjer på olika sätt.

2013-04-19 @ 12:03:24
URL: http://eembla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback