Lär dig ett nytt ord

Ett ord som är ganska uttjatat är "Hora". Jag har aldrig förstått mig på varför
folks missbrukar det ordet. Och absolut inte till en person som legat med 7st
på 10 år. Alltså har inte din mamma eller pappa lärt dig vad hora står för eller vad
fan är problemet, för det är fan pinsamt! Men jag ska va snäll mot dig Martin eller
Martina eller vad du nu heter, att en hora är en som säljer sig själv för en liten slant
pengar... Känns det bättre nu då du LÄRT DIG vad det betyder? Eller ska jag behöva
ta om det engång till? Och om du nu är så jävla grym och häftig och kunde stå för ditt
namn så är du välkommen att lämna ditt nr i en kommentar här så ska jag tämligen ringa
upp dig och bokstavligt talat piska upp dig via telefonen. Bring it. Karma is a bitch!


Kommentarer
Postat av: M

Skabbråtta och hora är väl två olika skillnader ja du är en skabbig jävel och jo vi vet du aldrig klarar av att vara trogen i ett förhållande de ju därför du är jämt singel sen att du knullar dina vänners pojkvänner bakom deras rygg jo ditt rykte har spridit sig snabbt ser du en kille så bresar du på bena sån är du deal whit it:) och ja mitt namn är Martin och jag står för det och jag säger vad jag tycker vet ju vem du är fan.

2012-09-15 @ 18:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback