Folk som känner mig...

Folk som känner mig vet att ÄRLIGHET är det viktigaste som finns i min närhet.
En lögn och mitt förtroende är som bortblåst. Jag lever alltid på hoppet, att hur
jobbigt det än är, hur mycket än ångesten kryper sig på så lägger jag mig på golvet
grinar en skvätt, sliter mig i håret och svär och sedan börjar jag sakta men säkert
bygga upp mig själv igen till en ännu starkare människa. Folk har trampat på mig
OM och OM igen, när dom gjort det och jag ramlat ihop och sedan börjar ta mig upp
på bena igen så får dom det 1000 gånger värre åter. Kommer ALDRIG backa för att
tala sanning då nån ber mig ljuga. Och säger jag nått då STÅR JAG FÖR DET!
 
Det är många gånger man har velat slå folk i bakhuvudet med nått hårt så dom ska
vakna och INSE vad fan dom håller på med. Har du gjort det, har du sagt det, säg
då som det är och förneka det inte. Vad är det att skämmas för? Gjort är gjort, bit i
det sura äpplet & le och va nöjd över ärligheten istället, det kommer man längre på och
dina vänner fortsätter finnas för dig. Och kan dom inte ta ärligheten så är dom då heller
inte dina vänner. Och snacka heller inte skit om personer, och då du sedan träffar på
dom så är ni "vänner", det är nått som är fuuuuuult. Då skrattar jag högt, galet pinsamt så
man nästan gör på sig.
 
Man spöar inte folk, man slår dom med en ärlig sanning!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback