Singelkänslan

Åh hej och hå bloggen, som vanligt hamnar du efter men det gör mig faktiskt
ingenting. Jag mår iaf sjukt bra och dansar på moln, känner mig snyggare än
någonsin och livet leker. Hade en sjukt bra lördag med en tjejkompis, drack vin
snacka en massa och drog ner på stan och träffa lite folk. Man känner sig så sjukt
fri nu för tiden, helt otroligt vilken känsla det är. Om man räknar ihop dom senaste
förhållanderna så har man i stort sätt inte varit singel på, hmmm, 9år. Fan tragiskt,
har liksom blivit att man hoppat till nästa kille. Först Ronnie i strax över 10 mån, sen
Andreas i ungefär 2,½ år & sen Jesper strax över 5 år. Så ja man har aldrig riktigt
haft den där singelkänslan om man säger så ;) Så nu lever man för dagen kan man
säga. Dock så pratar ja med en jätte fin person, men inget seriöst där riktigt än och
jag måste få se hur jag verkligen känner innan jag ger mig in på något nytt faktiskt.
Blir iaf stadsfesten i Kramfors iår med Elin, och fy fan vad rock det kommer att bli!
AMAZING!

Ja det va väll typ det ja kunde informera er om nu.

Jag och super fina Elin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback