Jag kan inte sluta le

Jag förundras fan hela tiden över mitt ansikte, hur mamma & pappa lyckades
få en sån fantastiskt snygg dotter, men både hjärna & hjärta. Nått som ja vet
andra inte har. Det kryllar av falskhet, hyckleri, och äckliga människor på detta
område där jag bor nu. Tur man själv har P & T som man kan dunder mysa med.
Ja alltså, jag har dejtat denna P ett tag, en liten udda karl men otroligt mysig. Ni
kanske snart får veta vem han är då det blir 100% seriöst mellan oss, men nu innan
dess tkr ja inte alla har med mitt liv & mina beslut att göra. Jag har mkt att tänka på,
och jag tar dagen som den kommer helt enkelt. Men jag ångrar verkligen INTE att jag
gick ifrån J, det bästa beslut ja gjort nu i efterhand då det förhållandet inte var bra för mig.
Hoppas dock på att E kanske ser hans sanna jag skina igenom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback