Hey Peps!

Nämen hej kära ni! Kanske ska försöka ta mig ann bloggen igen nudå, nu
då tid finnes igen! Har ni saknat mig? ;) mehehe! Karlsloken ligg och sov gött
han, ja själv sitt här sen ha varit vaken sedan 7, vissa har det bra. Känner att
jag är på tipp topp humör idag, det droppar från taken och är 7+ grader ute! Hur
awesome är inte det?! Våren är äntligen på gång, som jag väntat och längtat!
Avskyr verkligen vintern så! Snart får man bli brun och fin igen, man slipp sminka
och man är för läcker ändå. Är det nått ja avskyr på mig själv är då jag är likblek.
Man kan snart använda high heels igen, man slipp tvinga på Nemo en jävla massa
kläder och lekparkerna kan barna leka i igen!

Vad tkr ni om vintern?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback