Dom brukar väll tugga på skor?

Man har väll hört alla historier om att valpar tuggar sönder skor, men att
tugga sönder mitt axelband på min bh? haha, jäkla hund! Som tur hade jag
ett axelband tillövers så det ordnade sig ändå, hade därimot varit värre om
hundfan tuggat sönder hela bh:n då det är min favvo-bh. Leopard mönstrat ;)

Annars så fick ja sovmorgon till 12.30 idag, kan säga att jag sov gott. Mehe!
Tog mig nyss en efterlängtat dusch och ska nu snart fixa disken innan jag hämtar
hem världens finaste Nemo. Så jävla less på blåsvädret ute som hållt på i flera
jäkla dagar nu också, blåser stormen och vindarna är inte ett dugg varma heller.
Vill ta mig ut på härliga promenader i vårsol, men inte då, kall, ruskig, molnig &
blåsiga dagar får man genomlida.

Vad tkr ni, är bilden finast i färg eller svartvitt? :)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hets tuggar dom på saker och ting är dom oftast uttråkad :(



Hur gammal är Otto? :D

2012-03-09 @ 14:36:14
Postat av: chanette *pixi-jo*

fotot e snyggt i både svart och vit som i färg.. det för det e en snygg donna på dom ju ha ha



vår hund fan tugga på tapeter..köks tapeten.. jag blev IKKE glad.. men vovven flytta till min morfar sen så hans tapeter som får ryka nu ha ha

2012-03-09 @ 22:20:05
URL: http://chanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback