Helt underbar

Va och kollade in lägenheten igår, den va helt underbar och ja den ska bli MIN! :)
Blir så glad, och jag har verkligen fått det bäst med allt! En underbar son, en underbar
man, en underbar lägenhet, få jobba på mitt gammla jobb igen som jag älskar. Känns
som att ja inom kort framtid dock kommer avsluta bloggen, för det finns verkligen ingen
tid för den alls längre. Men har sagt det många gånger angående bloggen att den ska
läggas ner, så ja vi får se. Äh, nu ska ja sminka mig får snart besök.
Jag och Amanda!

Kommentarer
Postat av: sandra piik "att leva som psykiskt sjuk"

skönt att höra att allt är bra!



_______________________________________

Sandra Piik - "Att leva som psykiskt sjuk"

En blogg om att försöka bli frisk i ett sjuk samhälle.

2012-06-13 @ 16:29:09
URL: http://piiket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback