Falukorvsringar

Helt galet vad trött jag är jämt och ständigt nu för tiden, märks att man har en
hel del som pågått i sitt liv och ja saker som kommer förändras i framtiden. Känns
att det börjar bli aningen för mkt för mig snart i huvudet, man får helt enkelt ta dagen
som den kommer, annars går man ju under. Gnuggar typ sönder mina ögon för att
jag är så galet trött, ser ut som om man har 2 falukorvsringar under ögonen för påsarna
är så pass stora. Gah! Skulle behöva sova i 3 dygn, HELT ostört och bara va för mig sj.
Hade iaf en super trevlig dag med Jonas & Nemo igår, Nemo är som vanligt inte ett dugg
blyg utan lekte på som vanligt och satt och målade med Jonas på bibblan, dom var så söta så :)
Jag och Jonas med våra falukorvsringar under ögonen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback