Spydde en sån jävla galla

Fick skjuss av min fina vän Sandra till affären för att handla, var egentligen
tänkt att ja skulle handla lite smått bara, men medans Sandra va på Jula som
tog lite längre tid så körde jag på, så hela kostnaden gick på 1500kr för en
massa jävla mat. Men sen därimot då man ställde sig i den där jävla kassan,
sjukt mkt folk, kassören tog 100 år på sig, en unge som ja inte kände slog
mig i baken, och ja det tog 20min att komma fram till självaste kassören,
sen skulle man packa allt också som tog hundra år + att ja tog en påse för
lite på det, då blev ja less... Men tur kassören va schysst så ja fick en gratis.

Visst man ska absolut inte klaga på personen som sitter på andra sidan kassan,
det vet jag av egen erfarenhet hur det är att sitta där... Men då personen bakom
kassan bara sitter där och seeeegar sig fram så blir man lite putt, bra att han inte
stressar kanske men måtto kallas det. Aja, hem kom jag igen och Sandra stackarn
fick stå och vänta på parkeringen i 30 min, mehehehe ;)

Nu sitt jag och lyssnar på musik och varvar ner efter middagen!


Kommentarer
Postat av: Tessan

Låter precis som att du var på Rusta och handlade ;D

2012-01-25 @ 20:42:25
Postat av: VAANILLAA - Göteborgs bästa blogg!

Sv: Tack iaf :D

2012-01-25 @ 21:30:42
URL: http://nattstad.se/vaanillaa
Postat av: S

Tur att man har lite tålamod i alla fall. Annars kanske det hade blivit buss. ;) Med alla påsarna! haha.

2012-01-26 @ 05:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback