Skönhetstips

Jag har faktiskt ett skönhetstips att bjuppa på, nått jag vet verkligen funkar.
Som ni alla vet så torkar juh mascara/smink i över huvutaget ut ögonfransarna,
ist då för att tvätta av med tvål eller med ansiktrengöring så kör på ett schampoo
som reparerar håret när du tvättar av sminket, smörj in fransarna med en klick
inpackning eller balsam 1 gång i veckan och voila, då får du fylliga och långa
ögonfransar som jag! :) Klart fransarna torkar ut av tvål och sånt skit och
förstörs, så ganska självklart att repair schampoo och balsam är mkt
bättre. Tar nån vecka innan man ser hur jävulst bra resultatet blir.

Skålar på det med en kopp kaffe ännu en gång!


Kommentarer
Postat av: Hanna

ahaaa då vet jag ;) hehe! ska testa, MEN svider det inte med schampoo och inpackning/balsam?!

2012-01-20 @ 15:18:05
URL: http://mindsgochjag.blogg.se/
Postat av: Hanna

Tack gumman!



Haha ja jag får knipa igen ögonen, ska testa det!! :) tack för tipset :D

2012-01-20 @ 15:42:16
URL: http://mindsgochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback