Sinnessjukt

Jag är så jäkla trött så jag tror jag avlider. Längesedan jag var så
trött så pass som jag är nu. En kopp kaffe till får försöka pigga upp
mig en aning iaf. Inte allt för länge kvar innan Nemo ska sova så
man kan lägga sig och slappa själv och bara va. Har liksom inte hänt
så mkt idag heller, därför den envisa tröttheten tränger sig på. Har
badat med Nemo, städat köket, och ja det är typ vad ja gjort idag.

En helt naturlig trött Mikaela.



Hade det bara varit för nått är sedan hade jag aldrig visat mig utan
smink då ja avskydde hur ja såg ut utan. Men nu har ja liksom lärt
mig att acceptera att detta är mitt riktiga jag utan allt kladd, och jag
är faktiskt ganska fin utan smink också. Iaf då man har riktiga ögon-
bryn och inte bara 2 tussar ovanför ögonen.

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej underbara du vill bara tipsa om min sida på fb där du kan dela din blogg och samtidigt få läsare gör blogglovin byten och mycket mer. Nu har jag även startat en tävling där du kan vinna en piercing så gå in och ta en titt kramhttp://www.facebook.com/pages/Blogg-sharing/293819024002074

2012-01-31 @ 19:52:36
URL: http://therewestart.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback