Sara gav mig en fråga



Jag har aldrig direkt skrivit att jag är nöjd med mig själv, därimot har jag drag
jag gillar och drag jag verkligen inte gillar. T.ex. Jag gillar inte min vänstra sida
utav mitt ansikte, så sjukt svårt att få ett bra kort. Eller så gillar jag inte mina
höfter eller lår, där är det svårt att se snygg ut utan att jag ser ut som en flodhäst,
man liksom måste stå "rätt" för att få en bra bild och det är inte enkelt, tas väll
säkert minst 10-15 kort innan ja nöjer mig med en bild där ja syns mitt framifrån
eller på sidan. Eftersom baken min är så bred så kan ja liksom inte trycka fram
den på ett kort för då ser den gigantisk ut, det blir alltså att antingen hålla den
normal eller att jag drar den lite bakåt. Du ska få exempel på bilder där jag står
både fel och rätt, samma med mitt ansikte. Så tar jag kort på mig själv i huvud
taget tar det ett bra tag innan jag blir nöjd, blir aaaldrig nöjd med en första bilden.

Vi börjar med höft rätt.



Höft fel.



Sen ansikte, vänstra är rätt från vänster ansikthalva, medans högra är fel. Alltså båda
är tagna från sidan jag inte gillar, men jävligt svårt att få en bra bild på vänter sida.



Sen gillar jag heller inte kort rakt framifrån då jag alltid ser skev ut.
Hoppas det dög som svar Sara.


Kommentarer
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Jag hoppas du inte tog illa upp av min fråga, jag var bara nyfiken :) Självklart så är det ju bra att du i helhet är nöjd med dig själv, så jag hoppas att du inte tog min fråga på fel sätt bara :)

2012-01-29 @ 16:08:45
URL: http://dolphin.blogg.se/
Postat av: Paulina

Vill bara säga att DU är jättefin! :) Hoppas du & familjen haft en bra helg. :)

2012-01-29 @ 19:16:25
URL: http://paulinakasten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback