Riktigt viktigt samtal

Nemo lämnad på dagiset och ja sitt med en kopp kaffe. Ska snart ringa
ett riktigt viktigt samtal men känner mig inte det minsta peppad inför det.
Kommer skriva om vad sedan i min lösenordsskyddade blogg, så ni som
har tillgång dit kan kika in, och dom som inte har det får fråga om det så
kanske ni får det.

Annars så igår när ja skulle sova fick ja nå grymt jävulst ont i matstrupen,
det liksom bränner och känns obehagligt där och ja har ont där idag med.
Undra varför? Nån som kanske har en aning? Känns inte som sura upp-
stötningar kan ja säga direkt, utan det gör bara ont... Creapy!

Nej nu ska jag peppa mig själv och ringa det där samtalet. PUSS


Kommentarer
Postat av: My

Smart och utbildad.. Jag? Skrev du verkligen till rätt mänska? ;)

Tack för din kommentar iaf! Hoppas samtalet går bra, vad det nu är. Sköt om dig!

2012-01-24 @ 10:08:51
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback