Nu ska det bli -

Jag måste tappa nå kilon nu, snart är det sommar igen eller
ja snart och snart är det väll kanske inte, men iaf om 5 mån
är det bikinisäsong och några kilo mindre på denna kvinno
kropp skulle inte skada. Visst, kan ha bröst och mage kvar
och tappa lite runt höfterna och låren, dom jag avskyr mest.
Ioförsäg går ja upp nått kilo under vintertid och ner under
sommaren då man rör sig som mera. Ska kanske ta och köpa
mig en våg, måttband och ja sånt skit först så man kan se
någon skillnad. En brud som gått ner riktigt bra i vikt och som
är dunder snygg är Sandra Kronlid, vilken babe! Titta in på
hennes blogg och se skillnaden på bilder hon lagt upp. Hon
ger en lite mer ork i vardagen då man ser bilderna, för
godis och sån skit kan ja skippa, men det gäller att också
äta rätt och med rätta mängder. Ska bli intressant!

Gamla kort då man var lite tunnare, tagen nångång under 2008.


Kommentarer
Postat av: Fanny

Haha ja de brukar oftast hjälpa, men inte denna gång, ska nog prova göra en ny header så får vi se! (: ordnar sig oftast! mohah!

2012-01-17 @ 20:33:51
URL: http://ladyfi.blogg.se/
Postat av: Fanny

Ja men exakt, det ligger väl i våran mogenhet hoppas jag! haha.. kanske är på tiden nån gång! well.. nä, klart man ska kunna snacka även fast man har något otalat!

2012-01-17 @ 20:53:44
URL: http://ladyfi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback