Nämen åh! :)

Såg precis att jag fått ännu en följare! Välkommen hit till mitt lilla bloggliv.
Vem är du? :) har du nån blogg? :)

Annars så har det inte alls hänt mkt idag, förutom att jag tappade min
mobil i badkaret... när det var fyllt med vatten!! Så jävla fail jag är, mehehe!!
Plockade isär den riktigt snabbt så den fick torka och ja torkade det som
syndes ytligt också och lät den sen ligga i 1½ timme. Startade den och då
funkade inte 4:ans touch så slog av den igen, drog fram fönen, föna den
och lät den sen ligga i 30min. TADA, den funkar alldeles utmärkt nu efter
sitt lilla bad, puh säger då jag bara! x)

Nu är det strax nattning för Nemo, så fort hans kvällsfika slinkit ner i magen.

Mehehe, äger typ en sådanhär tröja fast i blå, sjukt söt!


Kommentarer
Postat av: Twiggy

och karlar klagar på att vi tjejer använder hårfön och att det låter! Titta där är ju beviset på att en hårfön är bra till annat än hår ;)

2012-01-24 @ 20:22:02
URL: http://twiggzy.blogg.se/
Postat av: Grodan

It's me ;D

2012-01-24 @ 20:59:25
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback