Legat på latsidan

Tog verkligen några extra blunda timmar mot disken. Har nämligen legat och
sovit på soffan och det var verkligen inte igår, fast när man vaknar och håller
på frysa arslet av sig så är det inge vidare kul. Får se om ja palla diska innan
ja hämtar Nemo eller om ja gör det då jag hämtat honom. Längtar som ett tok
efter han, har som lite abstinens efter min son! Igår tog vi ett bad han och ja,
snacka om att vi hade kul i badkaret, vi tjoa och tjima och sprätte vatten på
varandra, var så uppskattat utav Nemo. Mamma´s lilla kyckling! :) Haha, Nemos
smeknamn är "min lilla kyckling" eller "mitt lilla kycklinglår", fast mest första
används för ja inte får kalla han kycklinglår, hans lår va så goa då han va liten
och såg ut som små kycklingklubbor så då blev det de jag kallade honom med
gullig röst, hehe! Amen satan, nu frys ja!

Älskar då Jesper tar seriösa bilder på mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback