Känslan i magen då du är fattig

Denna månad har varit rejält torr med pengar, Jesper fick ändrade löningsdagar
så hans lön fattades det 5000kr på + att jag fick ut en kass lön på 8500 bara, och
på det mkt räkningar... Men vi har lyckats klara oss tack vare min kära familj
som är snäll och ställer upp då plånboken är tom. Har ni föräldrar sj som ställer
upp då det kan behövas hjälp nångång?

Men även känslan i magen med att ha dåligt med slantar en månad är bra, för
man köper inte hem en massa skit som gör att man göder sig mer, man ganska
så bra tynar i kroppsvikt, jag både känner och ser att nått kilo har nog försvunnit.
För ist för att köpa en massa slisk och skit så fixar man så min älskade son har det
bra ist, det enda viktiga! Jag kan svällta om det så var att pengarna bara räckte till
honom en månad. Synd man "bara" ska behöva gå ner i vikt då det flyger malar ur
börsen. Men idag fick jag ett fint fint erbjudande utav en kompis, jag får möjligheten
att träna gratis 1 vecka på ett ställe här i Umeå, så om 2 veckor ska ja dit och se vad
det är, och är det nått för mig så köper ja nog ett gymkort. Har trotts allt tränat för ett
par år sedan och tappade 10kg, så handeln på axeln och kör igång Mikaela! :)

Vägde trotts allt 92kg här 2 dagar innan jag fick Nemo. Gick ner till stadiga
85kg efter förlossningen, till att sen träna bort allt och väga 70kg som jag gör på
bilden då jag ligger i soffan. Ganska så awesome. Jag vet att jag kan!
(Gick alltså ner yttligare 5kg då jag slutade träna, och väger i nuläget 75kg,
och dom där jävla 5 extra kilona har brett ut sig bra på höfter och lår.)




Kunde inte annat än och garva då jag såg denna bild på Fanny, denna togs
för sisådär 2½ år sedan, sjukt vad tiden går snabbt. Anyway, här
bakade vi, ehm ehhh, kanelbullar kanske? xD hahaha

Kommentarer
Postat av: Fanny

HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHA JAAAA DÖÖÖÖÖÖR!!!!! Va helvete.. kolla frillan? O FEJSET? :) loook like a roadkill. haha

2012-01-24 @ 21:32:43
URL: http://ladyfi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback