Jo jag vet

Jo jag vet att man inte kan se namn osv då man söker via ip. Men man
kan även söka på ip:nr och se vart samma ip:nr kommenterat i andras
bloggar eller liknande där det kanske står ett namn på vem det är :)

Helsike vad ja annars har lirat need for speed underground idag med min
grabb, och gud vad jag äger då det gäller det spelet, haha! Faktiskt riktigt
kul må jag säga. Sitter med en satans ryggvärk och magvärk nu, den där
förhårdnaden på magen som ja opererade bort sitter tydligen längre in i
magen, och ska ja få bort allt så måste dom gå ner till själva livmoder
väggen och titta vad som orsakar problemet, it sucks! Funderar på om jag
ska härda ut ett tag till eller om ja ska ringa kvinnokliniken igen, så satans
drygt bara. Aja, det som inte dödar det härdar! Blev också en tidig middag
idag, nyss ätit den och det blev pannkakor, vi alla va hungriga vid 3 så då
slog ja till och fixade maten då ist :)

Under tiden då jag jobbade på hemköp togs dessa kort, för där hade vi
nämligen ett träningsrum som jag och mamma tränade i. Mins du mamma? <3

Kommentarer
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Skicka ip-numret till mig så ska jag se om jag lyckas luska fram något :)

2012-01-15 @ 15:46:46
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback