Ja jag sätter mig vid datorn

Vaknade för cirkus 1 timme sedan, helt tomt i lägenheten om man
bortser från 2 jobbiga jamande katter som söker all uppmärksamhet.
Tittar runt, ser att jag behöver städa, ja jag sätter mig med en kopp
kaffe ist vid datorn och njuter. Städandet får vänta en liiiiten stund till.
Jag hajar fan inte hur snabbt man kan stöka ner, blää! Blir att slå igång
lite musik så man får upp stämningen lite, brukar gå lättare att städa
då :) + att jag nu vet att grannens lilla son inte ligger och sover så det
är ingen risk att man höjer volymen för mkt. Dags att börja små plocka
undan julen lite med, inte allt men lite smått. Har tagit bort advensstaken
iaf och prytt mitt vardagsrumsbord med 2 fina ljusstakar i glas ist.

Ska ta och kika in på arbetsförmedlingen med och se om dom har nått
jobb att erbjuda mig, ytters liten chans tror jag med man kan iaf titta.

Och här har det snöat en massa sen igår kväll med, har varit små flingor
som ramlat från himmlen så det har inte blivit jätte mkt snö trotts att
det precis slutat snöat nu. ja skönt, för det räcker tkr jag med denna snö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback