Hypokonriker?

Godmorgon peps! Här är man mer död än levande, somnade sent inatt
och ja vakna för en halvtimme sedan utav väckaren då den ringde. Ska
ner på stan strax efter 10 och möta upp Jesper som ska göra en synunder-
sökning, får ve se om han är hypokonriker eller om han har nått synfel på
riktigt. Jag hoppas han slipper ha synfel iaf, allt blir så satans dyrt annars.

Dom senaste dagarna har jag drömt sjuka drömmar, om en gammal vän.
Dom liksom åter kommer i samma stuk och jag har ingen aning om vart
drömmarna vill föra mig. Nån som kan sånt här om att spå drömmar?

Nej nu ska ja trycka i mig mitt morgonkaffe sen lägga på ett face.
Hoppas ni alla får en fantastisk dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback