Han har blivit så snäll

Dom senaste 2 dagarna har Nemo varit så gudomligt snäll, knappt nå
bråk alls, eller ja inga bråk bara lite tjaffs. Helt fantastiskt hur bra han
och jag haft det! Jag älskar dig så mkt min fina fina son!

Nemo ligger i sängen och ska sussa för natten, ja väntar tills han
somnar så jag kan lira lite mer need for speed, har blivit en sån torsk på
det. Jesper har dessutom beställt hem det nyaste Need for Speed "The
Run", iám just saying awesome!!! Karln kommer då fan inte få spela
nått trotts att det är hans julklapp, jag kommer tackla honom in i väggen
och sno handkontrollen av honom, mihihihihihi!!!! Btw, jag älskar leopard
och skulle så jävla gärna ha en leopard börs som inte kostar en förmögenhet,
vet ni vart det finns nånstans? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback