Godmorgon

Fan inte kul att vakna på natten och hålla på frysa ihjäl i sängen då täcket
åkt av, fasiken samma sak igår natt. Brrr!! Men tydligen ligger gränsen på 18
grader här hemma ändå konstigt nog, känns så mkt kallare. Måste ha ett
linne, en kofta & Jespers hood tröja för att inte frysa ihjäl här hemma. Kul!
Nemo är påklädd och klar & har ätit sin frukost, nu lirar han tv-spel innan det
är dagisdags. Så länge han har gjort sitt på morgonen och är mätt och belåten
har jag inga problem att han får spela lite. Idag ska jag dessutom vara med en
liten stund då han ska på 5-års avdelningen första gången idag, vi kom överrens
om det igår på dagis att jag följer med honom dit en pytte stund. Blev aldrig nå
bibblan igår så ska dit upp idag innan ja hämtar Nemo ist tänkte jag, måste handla
mjölk och ja sånt soms tändigt måste fyllas på här hemma. Neh nu är mina händer
iskalla när ja sitter här och skriver så nu får det räcka.

Gud vad liten min grabb var här, inte ens 2 år.



Kommentarer
Postat av: lillrokki

Fränaste ungen e han iaf! Mening alltså, inte Jesper. Fränastlistan: 1 nemo. 2 mikaela 3 en gullök 4 en gråsten 5 Jesper :P

2012-01-11 @ 12:16:44
URL: http://www.lillrokki.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback