Godmorgon peps

Vaknade för 30min sen att systeryster ringde. Annars hade jag
nog sovit än känner jag, men lyckas typ aldrig somna om efter
ett telefonsamtal. Idag händer det inte mkt, var väll meningen att
jag skulle städa Nemo´s rum igår men det blev aldrig av. Jesper
ringde nämligen från Röbäck och bussarna var inställda, och
eftersom vi inte fick tag i någon som kunde köra honom fick han
gå den biten hem som är på 1 mil typ. Han var inte så nöjd! Så
idag ska jag ta tag i Nemo´s rum och rensa och fixa fint :) Renbädda
hans säng och längta efter morgondagen då jag ska få hålla om
honom igen. Skutta iväg till köket och fixa mig en kopp kaffe då.


Kommentarer
Postat av: Larsdotter

vadå nu bli ja nyfiken, varför e han i röbäck?? där vill man väl inte va? va ha han gjort där :p

2012-01-05 @ 13:28:09
URL: http://lillrokki.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback