Fan farligt med extensions

Man blir juh så sjukt beroende utav det, man känner sig sjukt tom uppe
på huvudet om det inte sitter där, iaf nu då jag är korthårig. När ja hade
långt hår så fyllde ja endast ut mitt egna med några slingor (stickhair),
annars var allt orginal. Men nu tål ja inte alls att mitt hår är kort, spelar
fan ingen roll hur mkt hårbotten ömmar efter all i sättning och av, långt
hår är liksom jag och ja ångrar att ja blekte sönder skiten, för nu vet jag
att det kommer ta flera jävla år innan det blir MINST lika långt igen. Gah!
Använder clips nu! Använder du extansions av något slag?




Kommentarer
Postat av: lillrokki

hä ut en bild på hur du se ut utan så få vi se om de e så kort som du säg ;)

2012-01-11 @ 18:17:25
URL: http://www.lillrokki.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback