Våga vägra snöoväder

Jag suckade djupt då jag skulle ta på mig jackan och dra mig ut i snöovädret.
Men vilken lycka ja fick då ja precis såg att min granne Saad skulle åka iväg
med bilen så ja fick skjuss av honom till Rusta, tack! In och lämna plattången
få pengarna tillbaka och dra mig till coop för att handla lite götta, blev chips,
dipp, mögelost, sallad, mjölk och ja typ sånt :P När jag skulle börja dra mig
hemmåt tänkte jag samma sak, suck! Men då ja gick förbi en busskur tänkte jag
"kommer bussen typ NU så tar jag den hem annars går jag", och sanna mina ord
den kom och ja tog bussfan. Även fast ja mer än gärna velat tagit en prommis
så pallade ja verkligen inte detta skitväder. Våga vägra snöoväder!

Haha så snyggt då man försöker själv ta en seriös bild åså ploppar Nemo upp i hörnet, älskade unge!

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha, ptja, jag har alltid haft rätt små underarmar, men dom lär ju ha blivit lite smalare nu efter -37 kg :)



Ptjaa, det beror helt på hur mycket överskottshud jag har om typ 2 år, är det en himla massa så vill jag gärna plocka bort det, men är det bara litegrann så ska jag försöka träna bort det :)



Sen så vill jag ju ha barn och det känns så dumt att göra en bukplastik innan jag känner att jag är färdig med barn :P

2012-02-18 @ 19:00:57
URL: http://logicaal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback