Nu tkr jag klockan ska bli 12

Har för en liten stund sms:at med Maria och hon ska hämta mig
vid 12 tiden och dra hem till henne och slurpa kaffe + se då hennes
underbara lilla chihuahua Alfons ska para sig :) Hunden med så
underbart skön personlighet, åh som ja saknat honom :) Blir det nå
valpar blir det att spara slantar för mig och tinga en valp :D

Men just nu annars på morgonen har ja lämnat Nemo på dagiset, städat
lite i hallen och städat av tv-rums bordet, blir alltid en massa skit liggandes
på det bordet av någon konstig anledning. Nej slurpa upp mitt kaffe nu och
sedan fixa på mig ett face :)


Kommentarer
Postat av: Emeliie

Fin blogg!

Det är första gången jag kollar in här, men kommer garanterat stanna kvar!

2012-02-15 @ 10:49:30
URL: http://emeliitaah.blogg.se/
Postat av: Hanna

näe ska du skaffa dig en till katt ;) hihi!

2012-02-15 @ 19:59:04
URL: http://mindsgochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback