"Man säger väll t.ex. inte att ett äpple avlidit"

Godmorgon på er cupecakes, sitter med mitt morgonkaffe och undrar
vad denna dag ska ge. Nemo är vaken och tittar på tv och har fått sin
frukost, snart dagis dags för honom. Jesper ligger i soffan och sover
och det är juh inte ett dugg ovanligt, lr? Såg på "Den bästa sommaren"
igår och den är så sjukt grym & rolig, 1 av dom bästa svenska filmerna
som spelats, allt han liksom säger i filmen som "Ja du är inte en pojke
och inte utmognad som en kvinna, så ja vi kan kalla dig som nått mellan
ting." hahaha! Man får skratta många gånger åt den filmen. Ja ska fan
säga att ett äpple har avlidit då det är övermoget, mehehe!! Ni som inte
har sett den måste va knäpp eller nått, för ni har verkligen missat nått då.




Kommentarer
Postat av: lillrokki

min önskan e att du å jag skulle få va ett varsitt av dom barna!

2012-02-13 @ 15:55:38
URL: http://lillrokki.bloggplatsen.se
Postat av: anna

förstår att detta är något som jag måste se;)

2012-02-13 @ 20:29:25
URL: http://heltenklaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback