Hon kände igen mig

Helgen har varit underbar och rolig med mamma & syster, vi malde
igenom flera skräckfilmer, shopade loss & gick ut på krogen. Fast mamma
tyckte det va så tråkigt på krogen så hon drog hem 1 timme senare medans
jag och syrran körde på tills det stängde, och sen blev det efterfest hos nån
granne vi har i huset bredvid som jag aldrig har träffat förut konstigt nog. Vi
var hemma efter 4 på natten och frida halkade in i hallen och la sig raklång på
golvet och ja höll på garva ihjäl mig, Frida Nederlund aka bromsspår kallar ja
henne nu, för det var svarta sträck efter hallgolvet då hon ramlar upptäckte
vi dagen efter. Samma sak då ja skulle byta trosor inför natten så bad ja Frida
hämta ett par åt mig, vad ja fick var 2 kalsonger som va Jespers. För full för
att se skillnaden på trosor och kalsonger, vilken syster!

Och ja just ja, va även en tjej på cover club som kände igen mig via min blogg.
Lagomt kul att höra att folk gör det :) Va väll genom Saras blogg som jag förstod
det som hon kände igen mig... alltså att hon hittat hit via den.

Och ja hittade äntligen parfymen ja sökt efter i över 1 månad, Heidi Klum Shine.
Den luktar gudomligt och jag hoppade som en liten flicka på julafton då jag hittade
den. Helt fantastisk doft! Ja det är allt jag har att skriva nu typ, lär väll ramla in nå
mer ja kan skriva om men detta får räcka, tänker inte skriva en bok.


Kommentarer
Postat av: ida

Fuck, vad snygg du är!!!

2012-02-06 @ 17:30:18
URL: http://www.nattstad.se/vidraida
Postat av: Nina Johansson

Ja de var allt jag som kände igen dig :P.

Har vart för slut för att blogga och leta rätt på din sida.

De var inte igår man festade så man får vara sliten som fasen. Sen sömnbrist av bebisen, gör sitt :).

2012-02-07 @ 08:49:34
URL: http://ninakarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback