Brännt fett

Jag och grannen Therese tog oss en välförtjänt promenad idag till coop, hm,
apoteket & Rusta. Kan säga att våran packning efter allt vi handlat vägde en
hel del och ja fettet lär ha flygit av en helt seriöst, bara rann om mig då jag
kom hem. Känns iaf riktigt bra nu men kommer nog ligga döende ikv, haha!

Snart dags att hämta hem Nemo från dagiset med, närmare bestämmt om 20 min,
då ska ja pussa ihjäl min lilla kyckling! Saknar honom så.

Och som sagt, jag tkr inte att man behöver nån uppvaktande på en sånhär dag,
det är mer roligt om man får det spontant än när någon tkr man ska göra det,
bara för att det är uppskrivet i almenackan av nån fjolla som inte fick kärlek...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback