Fint att starta påsken med löss

Nemo har löss... suuuuuck. Så alla ni som umgåtts med mig & Nemo den senaste
veckan iaf borde kolla upp era & barnens skallar som säkerhetsskull.
Mindre roligt
att starta påsken med löss kan man säga. Stod en lapp på dagiset att det gått löss
nu ett bra tag så införskaffade en ny luskamm idag och ja se, det trilla ner 10st små
snuskiga djur från Nemos huvud. Inte från mig iallafall men skulle inte förvåna mig om
ja har nått snuskigt som kryper runt med. Jesper får grovkolla sen och jag ska grovkolla
honom också. Uäck, jag som hatar små kryp. Suck för dagis & skolor såna här gånger...

Jag själv blev aldrig smittad av löss som liten, så ska det vara första gången som nästan
27-åring kanske. Ja vi får se senare. Nu ska ja svära lite åt lössen &¤&"!&%&!&%/! Har
iaf skickat Jesper att köpa lusmedel direkt efter jobbet. Nu ska jag sura lite :C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback