Vi försov oss...

Jag och Nemo vaknade vid 10 att det borrades en massa i lägenheterna bredvid
oss... kan säga tur att dom borrade ;) Nemo skulle va på dagis 10.30 så det blev
att kasta sig ur sängen få i han lite frukost snabbt och gå mot dagiset, som tur var
han världens snällaste och finaste grabb idag! =) Tur man inte börja jobba förens
3 iaf, men Nemo fick börja tidigare idag så slapp han va där bara mellan 3-5, 2
ynka timmar känns som onödigt på nå vis.

Har nu också fått ont i mitt jävla ärr igen på magen, inte haft ont där på hela
sommaren vad jag kan minnas och när ja vaknade så gjorde det ont, hoppas
verkligen på att den där remissen ska ramla ner i postlådan snart för nu är jag
lite smått less på detta, även fast det va längesedan ja hade ont sist men att
ha haft ont dom senaste 5 åren är faktiskt ingen höjdare.

GE MIG!

Kommentarer
Postat av: Mizca

Svar: Hej Hej!



Det beror helt på storleken och så .. Blixten Mcqueen på ca 12*6-7cm tar jag 15:- plus porto för

och Yoshi storlek ca 25*20cm 40:- plus porto och yoshi mindre ungefär 15:- plus porto!

Vill du ha båda, den stora yoshi och blixten kan vi säga 50:- plus porto och jag tror portot ligger mellan 15-25:-



Hör av dej om du är intresserad.. jag gör andra saker också så passa på att beställa i samma kör så att säga =)

2011-09-09 @ 12:56:08
URL: http://www.mizca.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback