Sista lediga dagen

Har nu varit ledig i otroliga 6 dagar, nu väntas 9 dagars jobb från och med
imorgon, och jag längtar faktiskt. Ska bli kul att få jobba lite igen! =) Mihihi!

Hade tänkt åka och hälsa på mormor själv idag och umgås lite, lika bra att
passa på nu då det är som tyngst för henne och alla anhöriga. Får man se
hur länge hon blir kvar på sjukan och får cellgift och ja sånt. Tur jag bor här
i Umeå så jag kan åka dit och stötta henne och visa att jag finns.

I övrigt är det en jävla pissig regnigdag, nu äre höst. Märks såväl på vädret,
regn och det faller ner gula löv från träden hela tiden, jag suckar djupt, jag
vill juh ha sommar... Det enda ja ser framimot är julafton då jag får träffa
dom flesta från släkten och bara umgås och fira. En tradiotion jag älskar!!

Nåväl, nu ska ja gå och kika lite på gerbilerna, tog fram en stor kartong med
lite roligt krims krams i som dom kan springa i och leka i, urgulliga! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback