Mkt utgifter

Räkningarna betalda och har en jävligt bra slant utöver ändå, men känns
som jävligt bra då det sker mkt utgifter denna månad, En ny overall till Nemo
hade tänkts men behövdes inte längre då Andreas hade fått en till Nemo av
en arbetskollega, hur awesome som helst! Men ett par nya vinterskor, vintermössa,
vinterhandskar behöver han utöver den. + att mammsen fyller 50år denna månad
så hela familjen åker ner till Kramfors den 14:e till den 16:e för firande, och
då ska vi syskon hitta på nån rolig present åt henne också, men vad? Har ni
någon bra idé som läser min blogg? Skriv isåfall gärna en kommentar. Jag och
Jesper skulle också behöva varsin vinterjacka, och det är juh inte det billigaste
heller. Men jaaa, antingen sker det denna månad att vi köper varsin eller så
nästa månad. Aja, nu ska jag skutta iväg och fixa facet, för snart dags för jobb
för min del 12-20.30 med bästa Maria.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback