1900:-

Ja kalaset gick på 1900:-, fast 500kr utav dom ska mamma betala
till Nemo, blir lite julklappar är det tänkt! =) Och i summan som blir
efter det är 1400:- som man själv ska betala, och i det blev det en
kavaj & ett par leggings åt mig också :D Så blev 2 tröjor & 1 mössa
åt Nemo från oss, bara tröjorna kostade 230:-/st. Ja jag är nöjd iaf
och kläderna var jäääätte snygga. Nu ska ja ta det lungt iaf och bara
vara, känner att det behövs känner mig aningen konstig i kroppen :/

(fick 2 gratis grejer för att man handlade för så mkt med, 1 doftljus
och ett par trosor, helt okej!)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha eller hur.. jag har haft gooode lust o high fiva denne slyna med ett basebollträ. fyfan!!! att hon ens pallar dra upp detta efter ett år å säga att HON GICK JU VIDARE, så då borde ja med de.. men av faaaaaan gick hon vidare ifrån??? min fästman?? horjävel!! Jag sa ju åt henne att radera vartenda inlägg du skrivit om mig , annars kommer jag personligen hem till dig osh SER TILL att du raderar de, capisch!? Två sek senare var hela bloggen raderad.. haha snacka om feg liten fitta. sitta o va så jävla kaxi bakom skärmen , men så fort ett hot kommer så raderas hela webplatsen. Ja skulle ha nitat henne för ett år sedan. Danne också för den delen, lite mer ialla fall! ;o

2011-09-21 @ 22:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback