Äntligen är det över!

Äntligen är den lilla operationen över! Puh vad jobbigt det var.
Värsta delen var väll då dom skulle bedöva området, gjorde så
sjukt äckligt ont så tårarna började spruta på mig och jag grät
som ett litet barn som blivit snodd på godiset. Jag hade juh som
ni vet riktigt ont där och hela huden ömmade runt förhårdnaden,
så att en nål skulle trängas in där och ganska så djupt så
bedövningen skulle ta överallt säger juh sitt hur ont det gjorde.
Sedan började dom skära upp ett ungefär 8cm brett öppet sår,
tog bort den sjuka delen som jag fick även se som nu ska skickas
på analys, ska bli riktigt intressant och få höra vad det var
som gömde sig där. Sen så var det bara för dom att sy igen
och det blev 8 st stygn och nu känner jag knappt av att dom
varit där och pillat. Superskönt! Tog före bild, den kmr läggas
ut om cirka 10 dagar. Alltså hur det såg ut före, efter nåndag
då plåstret ska bytas ut och sen om 10 dagar då stygnen ska
bort så ni alla får se resultatet + höra mina ord hur det känns där
nu. Längtar tills jag får se min mage UTAN den där hemska skiten
på magen. Ja jag är nöjd och glad även efter mitt barngrin ;)
Kmr må så gott att kunna sätta mig upp riktigt igen!

(Det tog ungefär 50 minuter med hela prosessen (stavas?))
Undra varför man måste vara anonym för att tala om hur man
stavar ett ord? Men ja process heter det, och jag var bara 1 C ifrån rätt.

Kommentarer
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Skönt att det äntligen är över! :)

2011-10-19 @ 14:09:54
URL: http://dolphin.blogg.se/
Postat av: Anonym

PROCESS

2011-10-19 @ 16:30:25
Postat av: Hanna wallin

kika vem som kommenterade? Puss

2011-10-20 @ 13:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback