Svara på några frågor då :)

3 anonyma 1 välkänd :) Eller ja 2 av dom använde sig av namn men inga
jag vet vilka det är, tror jag? :) Sen ett välkänt namn, alltså
Larsdotter :) Nu ska vi se.

Första:
Em om Men attans vad ni suger:
Ja om du frågar mig skulle jag vilja veta mer om din ångest. Har själv en fruktansvärd ångest som kommer å gå i tid å otid.. ( Finns det än en bra tid för ångest? )

Svar : Ja min ångest består för allt i princip, det kryper på när den precis vill och i fel lägen.
Jag kan gå från att va på super humör till att bara bli tyst i vara i min egen lilla värld och
bara tänka. Jag kan ha ångest för att ha lämnat Nemo på dagiset, jag kan ha ångest då jag
har ont i kroppen nånstans och tror att jag ska dö fast det är en vanlig jävla förkylning eller
träningsvärk, att jag varje dag helt plötsligt bara ska stå ensam kvar. Har ofta hjärtklappningar
och ja yrsel har även börjat sätta sig in. Så svårt att förklara vad jag riktigt känner, men
ångest har jag alldeles för mkt, och då jag inte har någon nära vän här i Umeå och prata ut
om det så sitter jag oftast i min ensam het och grubblar och det resulterar juh i att det inte
blir ett dugg bättre utan snarare sämre. Sen finns det andra saker som jag inte ens tänker
nämna här i bloggen som är alldeles privata att ta upp. Jag har alltså ångest jämt, inte vissta perioder tyvärr. Hoppas svaret dög, du kanske kan berätta vad som gör din ångest?

Andra:
Anonym
om Men attans vad ni suger:
berätta om din uppväxt, ja lite allt hur ditt liv vart vart du bott osv oc hur gammal du var när du fick barn :)

Svar: haha ja, det blir att göra en lång historia kort som möjligt, annars får jag skriva
en bok ;) Jag börjar skriva från tonårstiden helt enket, finns inte så mkt att nämna sen
tidigare ålder mer än att jag var blyg som fan. Bott i Väja (7km utanför Kramfors) i
princip hela mitt liv, blev väll ett rent helvete för mina föräldrar runt 15 års åldern som
tyvärr dom flesta tonåringar blir, sprang runt killar, började röka, dricka ja allt sånt.
Alltså gud vad svårt att skriva, för jag vet inte ens om jag skriver det du vill höra? Du
skulle inte kunna skriva mer av vad du vill veta ur mitt liv? Men jag har iaf bott i
Kramfors hela mitt liv (fram tills jag var 25), har haft farsan min som bor i Söderhamn
men där var jag bara och hälsade på i yngre ålder på sommrarna (sommarlovet). Och
just nu bor jag i Umeå som du kanske vet. Jag var 21 år då min guldgosse tittade ut,
mitt lilla allt, mitt lilla barn, mitt hjärta. Samma dag som han föddes firade jag och
hans pappa 2 år så det var lite roligt just då faktiskt :) Jag och hans pappa särade på
oss då Nemo var endast 5 månader, det funkade helt enkelt inte, men idag är vi bra
vänner och kan prata som vanligt.

Tredje:
Isa om Men attans vad ni suger:
Varför flyttade ni från Kramfors till Umeå? :-)

Hahaha, jadu. För att Kramfors suger? Nej men att bo i en liten byhåla i
25 år fick räcka helt enkelt. Man kände allt och alla och det var dags att
få lära sig något nytt helt enkelt. Ångrar mig inte en sekund att jag
flyttade. Därimot saknar jag familj, släkt och vänner där + mitt gamla
jobb. Men det är sånt man får ta helt enkelt. Nu får man ses då tid finnes.

Fjärde:
Larsdotter om Vad kul med några frågor! :):
okej, då kommer larsdotter med en fråga. eller snarare en önskan. lägg ut en bild på dina favoritskor :D

Svar: Ett par enkelt svarta, 12cm klack. Passar till allt och så snuskigt snygga!
Var ganska svårt att välja ut just ett par, men mja dessa ligger på topp iaf ;) Kass bild och snyggare i verkligheten.









Kommentarer
Postat av: My

Intressant det där om ångesten.. Känner igen mig i det du skriver. Hoppas allt är bra ialla fall!

2011-12-06 @ 22:41:43
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback