Min fina fina kille <3



Sen ska mamman Mikaela komma in och förstöra det allra vackraste
med denna trashiga bild ;) Jag har mina extremt fula dagar med.
Jag bjuder på den så njut! haha



Har även klickat hem lite julklappar åt Nemo, och då jag bestämt denna gång att
det INTE ska bli några bilar i julklapp i år då han har 1284782482368st och knappt
leker med dom så blev det ett doktorset, ett spel, dörrdekaration, lego & 1 pyjamas.
(Har även redan 4st paket här hemma till honom som är inslagna och klara.)

Beställde även hem en nattlampa åt honom eftersom jag stöp som en gris här om
dagen i hans rum och slet sönder strömkabeln till den han hade, så jävla klantig, haha!
Åså en sänglampa blev det, så mkt enklare att ha en sådan då man läser godnattsaga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback