Jag är stolt

Jag är stolt över mitt barn!
Vare sig han har tutte då han sover fortfarande
och är 5 år! Har ni problem med det? Läs raderna under.


Nått jag fått lära mig är att man ser inte ner på hur andra föräldrar
uppfostrar sina barn OM inte knark och alkohol och sånt dylikt finns
med i bilden! SÅ länge barnet mår bra, så länge det finns rutiner, så
länge barnet lär sig vad som är rätt och fel precis som det ska va så
skiter ja fullständigt i om ditt barn får godis på en onsdag, har tutte
då den är 7år, kissar på sig på natten som 8-åring osv. Det har jag
INGET med att göra. Som föräldrer borde man veta att alla barn är
olika, och bara för att man inte uppfostrar sitt barn som ditt så betyder
inte det att de är fel i mina eller dina ögon. Tack och AMEN!

Kommentarer
Postat av: Anonym

instämmer totalt! så länge barnen mår bra så skiter jag också fullständigt i hur andra har det. Min 6 åring sover i min säng i stället för sin egen och VI båda är nöjda med det. Vi äter godis till frukost när vi känner för det och är noga att röra oss sen på dagen och borsta gaddarn. Nappar till stora barn som enlitenemma skrev hon störde sig på , kan läsa mellan raderna att det var det du störde dig på. Tycker inte någon är nåt att lägga sig i hur andra sköter sina barn. Dålig stil av henne trodde ni var vänner.



hoppas du mår bättre kram från en bloggläsare

2011-11-10 @ 15:14:17
Postat av: Anna

Helt riktigt:)



Måste bara få inflika att ju längre ett barn använder tutte desto större risk/chans att barnet "måste" behandlas med tandställning på grund av bettbesvär i tonåren..

2011-11-10 @ 18:32:03
Postat av: SuzieQ

Så sant Mikka!!

2011-11-10 @ 19:34:37
URL: http://lucisen.blogg.se/
Postat av: SuzieQ

Så sant Mikka!!

2011-11-10 @ 19:34:56
URL: http://lucisen.blogg.se/
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Jag hoppas verkligen det :D

2011-11-10 @ 20:29:41
URL: http://dolphin.blogg.se/
Postat av: Emily

Ja jag håller med! Alla tycker och tänker olika om vad som är bra för sina barn och så måste det få vara också. ('',)

2011-11-11 @ 07:23:51
URL: http://emilyhofman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback