Nämen vad kul

Eller så kanske inte. Ska nämligen till tandläkaren på en koll idag så dom får se vad som ska
rustas upp i min käft. Jag ojar mig som fan. Igår då jag käkade på kvällskvisten så kändes det
som att jag fick "sand" i munnen, fatta liksom inte vart ifrån, sen då jag borstatt mina tänder så
kände jag med tungan på en tand längre in i munnen och det är som ett stort hål där? Alltså tandfan
måste ha gått sönder sådär rakt upp och ner i käften (och ja det är i tanden jag haft problem med i flera
veckor)... Tandläkaren måste tro jag inte sköter mina tänder. Men det gör jag juh faktiskt. Jävla bajs, pengarna
kommer att flyga långt, jäääävligt långt ifrån mig. Jävla satans skit. Aja, det går som det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback